Betalingsbetingelser

For Nordisk Hosta Selskab, CVR: 36113499

Betaling 
Medlemskab ved Nordisk Hosta Selskab skal betales ved tilmelding eller bestilling. Betaling kan ske med Vipps MobilePay, PayPal eller bankoverførsel. Alle betalinger træder i kraft fra betalingsdatoen/modtagelsesdatoen og gælder for det pågældende år - uden automatisk fornyelse. 

Du vil modtage en påmindelse via e-mail i god tid inden betalingsperiodens udløb.

​​Retur- og fortrydelsesret 
Alle aftaler med Nordisk Hosta Selskab er gældende i et år, og der er ikke tale om en automatisk fornyende aftale, der kræver opsigelse. Der er ingen fortrydelsesret på medlemskab, da medlemsfordele på selskabets hjemmeside træder i kraft, så snart betalingen er registreret.

Udmeldelse og opsigelse 
Udmeldelse fra Nordisk Hosta Selskab kan til enhver tid meddeles til selskabets kasserer
Der ydes ikke forholdsmæssig refundering, selvom udmeldelse eller opsigelse sker i løbet af den betalte periode. Manglende betaling af kontingent eller abonnement betragtes automatisk som opsigelse og udmeldelse.
For behandling af personoplysninger i forbindelse med udmeldelse og manglende betaling henvises der til vores privatlivspolitik

Klagehåndtering
Hvis du vil klage over medlemskab, kan du kontakte selskabets formand. Vi stræber efter at besvare alle henvendelser hurtigst muligt, og klager vil blive behandlet i overensstemmelse med selskabets vedtægter og gældende lovgivning. Vi vil altid forsøge at finde en løsning, der tilfredsstiller køber bedst muligt.

Ændringer i betalingsbetingelser 
Vi forbeholder os retten til at ændre vores betalingsbetingelser. De gældende betingelser vil altid kunne findes her på vores hjemmeside, og det er dit eget ansvar at holde dig opdateret om de gældende betingelser.